منتديات بلس دريم - منتدى بلس دريم - موقع بلس دريم - دريم - بلس دريم - بلس دريم 2012
السلام عليكم.. احبتنا زوار الموقع الكرام نود اعلامكم جميعا بان المنتدى مفتوحاً للجميع لذلك فلا تبخلوا علينا بزيارتكم والتصفح ولو بالقراءة والدعاء لا نريد ان نجبركم على التسجيل للتصفح نريدكم فقط ان استفدتم شيئاً من الموقع بان تدعو من قلبك لصاحب الموضوع والعاملين بالموقع ودمتم بحفظ الله ورعايته
منتديات بلس دريم - منتدى بلس دريم - موقع بلس دريم - دريم - بلس دريم - بلس دريم 2012
السلام عليكم.. احبتنا زوار الموقع الكرام نود اعلامكم جميعا بان المنتدى مفتوحاً للجميع لذلك فلا تبخلوا علينا بزيارتكم والتصفح ولو بالقراءة والدعاء لا نريد ان نجبركم على التسجيل للتصفح نريدكم فقط ان استفدتم شيئاً من الموقع بان تدعو من قلبك لصاحب الموضوع والعاملين بالموقع ودمتم بحفظ الله ورعايته
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

بلس|دريم|امنتديات|العاب|افلام|اغانى|برامج|قصص|نكت|صور|مصارعة|دردشة|تعارف|اسلاميات|جرائم|صور سيارات|رياضة|شعر|نكت|

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة

كاتب الموضوعرسالة
M_A
ادارة المنتدى

ادارة المنتدى
M_A

الجنس الجنس : انثى
عدد المساهمات عدد المساهمات : 4358
<b>الموقع</b> الموقع : بلس دريم
<b>العمل/الترفيه</b> العمل/الترفيه : فى المنتدى

قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Empty
19032011
مُساهمةقولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

س/ايه عامل ايه قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_question , ج/والله مخنوق اوى ومش عارف ليه قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_e_sad
,س/طب وانتا عامل ايه قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_question ,ج/انا مبسوط اوى بس برضو مش عارف ليه قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_e_biggrin اكيد كل واحد فينا بيسال السؤال ده كل يوم . قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_question ولو مبسوط فكر شوية وقولنا مبسوط ليه قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_question عشان نفرح معاك ولو مخنوق حاول تعرف مخنوق ليه او قولنا عشان نقف جنبك ونساعدك ونكون عند حسن ظنك قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_lol قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_lol قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_e_smile قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_lol قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة Icon_lol :lo وكل يوم كدة ابقا تعالى طول علينا يمكن تلاقى حد محتاج المساعدة ويارب يكون الموضوع عجبكم وياريت مش تبخلوا بالرد
https://plusdreem.yoo7.com
مُشاطرة هذه المقالة على: reddit

قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة :: تعاليق

انا مبسوطة اخر حاجة وخايفة اهبس كمان هههههههههه
تسلم الايادى
ميرسى على مرورك ياقمر
مبروك على المنتدى الجديد مع انك مش قلت لى Wink

هههههههههههههه
منور والله ياهوجو بس انا مش قلتلك علشانا مش بفتح الياهو
وعموما انتا منور
فى الضلمة دى مش هيظهر حاجة خالص

افتحى النور طيب (غيرى الاستايل دى مش تمام خالص)
هههههههههههههههههه
اوك كمان الاستايل علية حقوق
يعنى هو ده اللى مش عليه حقوق؟؟
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
اوك هغير تانى
Ahmed Hogo كتب:

منور يا أحمد وأنا معاك فى كلامك محدش قالى ان المنتدى هيقفل الاول ولا انه هيفتح تانى
انا كنت بكلم أحمد صدفه وقالى
على العموم المهم ان احنا اتجمعنا تانى فى المنتدى الرائع ده
مــــــنـــــــــورين يا شباب المستقبل
M.RAGAB كتب:
Ahmed Hogo كتب:

منور يا أحمد وأنا معاك فى كلامك محدش قالى ان المنتدى هيقفل الاول ولا انه هيفتح تانى
انا كنت بكلم أحمد صدفه وقالى
على العموم المهم ان احنا اتجمعنا تانى فى المنتدى الرائع ده
ميرسى يامحمد دا بس من زوقك

قولنا بقا انتا مودك ايه النهاردة وفعلا انتا عامل ايه النهاردة

صفحة 1 من اصل 1

مواضيع مماثلة

-
» اغنية حمادة هلال انتا مصرى
» اشجع عامل بناء في العالم
» مــسـرحــيــة ( عيطه عامل زيطه )